Zasady i warunki

Przepisy budowlane

Przestrzeganie przepisów budowlanych jest obowiązkiem budowniczego i właściciela terenu, a nie sprzedawcy obiektu (Gardenhouse24). Jeśli nie masz pewności co do obowiązującego u Ciebie prawa budowlanego, zalecamy poszukanie tych informacji w lokalnych instytucjach.

Kwalifikacje, zamówienia

Aby korzystać z naszych usług, musisz być pełnoletni. Jeśli wyrażasz zgodę na niniejsze Warunki w imieniu organizacji lub podmiotu, oświadczasz i gwarantujesz, że jesteś upoważniony do wyrażenia zgody na niniejsze Warunki w imieniu tej organizacji lub podmiotu i związania ich niniejszymi Warunkami (w takim przypadku odniesienia do “Ciebie” i “Twojego” w niniejszych Warunkach, z wyjątkiem tego zdania, odnoszą się do tej organizacji lub podmiotu). Jeśli z jakiegoś powodu wcześniej wcześniej zabroniliśmy Ci dostępu do usług lub prawa do korzystania z nich, nie możesz tego zrobić. Otrzymanie potwierdzenia zamówienia w formie elektronicznej lub innej nie oznacza przyjęcia przez nas zamówienia ani nie stanowi potwierdzenia naszej oferty sprzedaży.

Zastrzegamy sobie prawo do ograniczenia dostępności produktów lub usług w dowolnym czasie i z dowolnego powodu. Zastrzegamy sobie prawo w dowolnym momencie po otrzymaniu zamówienia do przyjęcia, odrzucenia lub ograniczenia zamówienia z dowolnego powodu, bez względu na to, czy została naliczona opłata. Jeśli zamówienie zostało przez nas anulowane lub ograniczone, wszelkie płatności dokonane zgodnie z tym zamówieniem zostaną zwrócone. Jesli zapłacisz, a my anulujemy zamówienie, niezwłocznie dokonamy zwrotu w wysokości obciążenia i powiadomimy Cię, że zamówienie zostało anulowane zgodnie z naszą polityką anulowania. Zwracając środki skorzystamy z tego samego sposobu płatności, z jakiego Ty korzystałeś opłacając zamówienie.

Zmiany produktów i cen

Stale aktualizujemy i zmieniamy naszą ofertę produktów i usług, a także możemy zaprzestać oferowania produktów i usług w dowolnym momencie bez powiadomienia. Wszystkie ceny naszych produktów mogą ulec zmianie. W przypadku naszych produktów i usług oraz ich cen, zastrzegamy sobie prawo do dokonywania korekt ze względu na zmieniające się warunki rynkowe, zaprzestanie produkcji danych obiektów, zmiany cen producentów i inne okoliczności. Staramy się być jak najbardziej dokładni w opisach i wycenach produktów. Nie gwarantujemy jednak, że są one dokładne. W przypadku odkrycia przez nas błędu w cenie lub opisie produktu, będziemy mieli prawo do odmowy lub anulowania wszelkich zamówień złożonych na dany produkt. Będziemy mieli prawo do odmowy lub anulowania wszelkich takich zamówień niezależnie od tego czy zamówienie zostało potwierdzone i czy Twoja karta kredytowa lub debetowa została obciążona. Jeśli zamówisz produkt promocyjny, który został nieprawidłowo wyceniony, skontaktuje się z Tobą Opiekun Klienta i da Ci możliwość zakupu produktu w prawidłowej cenie lub anulowania zamówienia i otrzymania zwrotu zapłaconej kwoty tak szybko, jak to możliwe, zgodnie z naszą polityką zwrotu pieniędzy poniżej. Jeśli zamówisz produkt butikowy, który został nieprawidłowo wyceniony, Twoje zamówienie zostanie anulowane, a my prześlemy zwrot pieniędzy tak szybko, jak to możliwe, zgodnie z naszą polityką zwrotu pieniędzy poniżej. Firma zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia poza czasem realizacji, jeśli wymagają tego nieprzewidziane okoliczności związane z poziomem zapasów lub inne zdarzenia. Jeśli takie przypadki wystąpią w okresach promocyjnych, nie będziemy refakturować klienta z uaktualnionymi cenami lub dodatkowymi kosztami.

Ryzyko i mienie

Ryzyko związane z uszkodzeniem lub utratą produktów przechodzi na Kupującego w przypadku produktów, które mają być dostarczone w inny sposób niż w siedzibie Sprzedawcy, w momencie dostawy lub, jeśli Kupujący – ze swojej winy – nie odbierze produktów w momencie, w którym Sprzedawca zaoferował mu dostawę. Kupujący nie jest uprawniony do zastawiania lub obciążania w jakikolwiek sposób w celu zabezpieczenia zadłużenia jakichkolwiek towarów, które pozostają własnością Sprzedawcy, ale jeśli Kupujący to uczyni, wszystkie należności Kupującego wobec Sprzedawcy (bez uszczerbku dla jakichkolwiek innych praw lub środków prawnych Sprzedawcy) staną się natychmiast wymagalne. Niezależnie od dostawy i przejścia ryzyka związanego z produktami lub innych postanowień niniejszych Warunków, własność produktów nie przechodzi na Kupującego do czasu otrzymania przez Sprzedawcę w gotówce lub za pośrednictwem środków rozrachunkowych pełnej zapłaty za produkty, które Sprzedawca zgodził się sprzedać Kupującemu, a za które w danym momencie należy zapłacić.

Produkty

Nasze produkty zostały zaprojektowane z myślą o umiejętnym montażu typu “zrób to sam” przeprowadzonym przez dwie lub więcej osoby dorosłe. Przed potwierdzeniem daty montażu lub przed zaangażowaniem osoby trzeciej do przeprowadzenia instalacji, prosimy o upewnienie się, że produkty zostały fizycznie dostarczone i sprawdzenie, czy w przesyłce są wszystkie części oraz czy są one prawidłowe. To pozwoli – w mało prawdopodobnym przypadku, gdy części będzie brakować lub będą one niewłaściwe/uszkodzone – na ich dosłanie. (*Może nam to zająć od jednego do dwóch tygodni, jeśli części zamienne będą w magazynie, jednak jeśli będzie konieczne złożenie zamówienia lub wyprodukowanie części, wtedy czas może się wydłużyć). Prosimy pamiętać, że jeśli zdecydujesz się na skorzystanie z usług osoby lub osób z zewnątrz w celu zmontowania produktów, warto dać im czas na zrozumienie instrukcji i dostarczonych części. Wszystkie nasze produkty drewniane są produkowane w partiach, czasami na kilka tygodni przed dostawą. Wszystkie gatunki drewna są sprawdzane pod względem ustalonych przez nas standardów przed złożeniem poszczególnych zestawów. Pomiędzy czasem montażu a czasem wysyłki/dostawy drewno będzie się zmieniać, czasami w sposób bardziej widoczny w przypadku elementów poddanych obróbce ciśnieniowej, ze względu na ich naturalne właściwości. Można to zaobserwować w każdym składzie drewna dostarczającym świerk lub sosnę. Produkty drewniane, gdy już znajdą się na placu budowy, będą nadal reagować na warunki pogodowe ze względu na włóknistą naturę materiału. Po zmontowaniu, środowisko wewnętrzne stworzone w budynku również będzie miało wpływ na ruch drewna. Z wyjątkiem wsporników, o ile nie podano inaczej w opisie produktu, nasze drewno jest cięte i stosunkowo gładkie. Jeśli wymagasz gładszego wykończenia, możesz sobie zażyczyć przeszlifowania niektórych elementów, ale jest to wybór indywidualny. Niektórzy klienci kontaktowali się z nami w sprawie problemów z utrzymaniem powierzchni, które można łatwo rozwiązać poprzez zwykłe przeszlifowanie danego obszaru. W takich przypadkach doradzamy i oczekujemy, że klient tak właśnie zrobi. Podobnie jest z niewielkimi szczelinami w drewnie, które można łatwo usunąć poprzez nałożenie wypełniacza do drewna, a następnie przeszlifowanie. Wszelkie prace mechaniczne na elementach są przez nas wykonywane w czasie, gdy elementy drewniane są suszone w piecu do wilgotności 18% lub niższej. Bywa, że wstępnie wywiercone otwory wymagają korekty na miejscu montażu, bo drewno wchłonęło więcej wilgoci. Właściwości drewna nie są takie jak w przypadku wytłaczanych tworzyw sztucznych, aluminium czy innych metali i zmieniają się znacznie bardziej zauważalnie wraz z upływem czasu i warunkami atmosferycznymi. Dostarczamy nasze produkty każdego roku do tysięcy zadowolonych klientów, którzy rozumieją piękno pracy z naturalnym materiałem i doceniają, że jakość naszego drewna w porównaniu z normami rynkowymi jest wysoka. Można również obejrzeć nasze produkty w naszym sklepie w Lesznie, ponieważ nie jesteśmy firmą działającą wyłącznie w Internecie. Jeśli nie jesteś obeznany z takimi obiektami jak nasze, jeśli nie do końca wiesz, jak wygląda surowe drewno, musiesz wiedzieć, że nie dostarczamy materiałów takich jak do wykańczenia wnętrz. Jeśli to może być dla Ciebie rozczarowanie, lepiej nie ryzykuj zamawiania naszych prouktów. Naturalny wygląd i zmiany wyglądu związane z rozwojem i właściwościami drewna nie są wadami produktu/produktów i nie stanowią podstawy do ubiegania się o naprawę, wymianę lub zwrot pieniędzy. Dostarczamy produkty drewniane przeznaczone do użytku zewnętrznego w ogrodzie, a nasze projekty uwzględniają integralność strukturalną naturalnych właściwości drewna. Aby zabezpieczyć nieobrobione drewno, należy zastosować wysokiej jakości środek do konserwacji drewna. Można również uszczelnić drewno za pomocą odpowiedniego, wysokiej jakości impregnatu do drewna. Do montażu naszych produktów drewnianych potrzebny jest rozsądny zestaw narzędzi do majsterkowania, zestaw gniazdek, piła, młotek, wiertła, poziomica itp., aby ułatwić wiercenie, przybijanie, piłowanie, wkręcanie i sprawdzanie poziomu i pionu przy montażu. Trzeba też zapewnić płaską podstawą pod budynek ogrodowy. Należy pamiętać, że mogą wystąpić niewielkie różnice między produktami prezentowanymi w naszych sklepach lub pokazanymi na naszej stronie internetowej, a dostarczonymi towarami, ponieważ nasze projekty zmieniają się w czasie.

Instalacja

Wszystkie produkty są sprzedawane i dostarczane wyłącznie do samodzielnego montażu przez Kupującego, chyba że określono inaczej. W przypadku gdy opcja usługi instalacyjnej jest dostępna i została wybrana przez Kupującego, usługa ta zostanie zrealizowana za podaną cenę w sposób staranny i profesjonalny. Aby umożliwić instalację, Kupujący może być zobowiązany do: (a) zapewnienia betonowej lub utwardzonej podstawy, będącej powierzchnią twardą, kwadratową (przekątne) i równą (sprawdzone za pomocą poziomicy) – nie mniejszą niż rozmiar wybranego produktu, (b) zapewnienia 600 mm (2′) niezakłóconego dostępu dookoła proponowanego miejsca, (c) brak drzew, gałęzi lub podobnych wkraczających na proponowane miejsce lub w przestrzeń roboczą, oraz (d) zapewnienia wyraźnego zewnętrznego dostępu dla pieszych (bez ograniczenia wysokości lub skrętu), aby umożliwić niezakłócone przeniesienie komponentów produktu. W przypadku nieudanej instalacji, produkt może być pozostawiony do samodzielnego montażu przez Kupującego”, ale opłata za usługę montażu lub 10% ceny produktu (w zależności od tego, która z nich jest większa) zostanie zatrzymana w celu pokrycia kosztów nieudanej pracy. Niektórzy wykonawcy mogą również pobierać opłatę za ponowny montaż.

Po nieudanym montażu produkt może zostać pozostawiony do czasu dostarczenia przez Kupującego odpowiedniego podłoża, a wtedy może zostać zorganizowana ponowna wizyta montażowa (po uiszczeniu dodatkowej opłaty podobnej do tej określonej w poprzednim punkcie). Opłata wstępna zostaje zatrzymana w celu pokrycia początkowych kosztów przerwanej pracy. W przypadku zamówień tylko na dostawę, klient nie powinien organizować ani rozpoczynać żadnej usługi montażowej prywatnie, dopóki nie otrzyma swojego produktu i nie sprawdzi, czy produkt jest kompletny i we właściwym stanie. Nie ponosimy kosztów wynikających z przerwania montażu z winy Kupującego” lub jego prywatnie zatrudnionych pracowników, z powodu niesprawdzenia produktu przez Kupującego” lub w oczekiwaniu na otrzymanie części brakujących lub zamiennych.

Ceny

Ceny podane są w PLN i podlegają opodatkowaniu zgodnie z przepisami prawa. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany podanej ceny Towarów w dowolnym czasie. Ceną obowiązującą Kupującego jest cena z momentu złożenia zamówienia. Kupujący powinien mieć na uwadze, że w zależności od miejsca dostawy może być konieczne uiszczenia opłaty, a także, że w niektórych przypadkach przewoźnik Sprzedającego nalicza własną opłatę za dostawę. Opłacenie dostawy w takim przypadkach będzie obowiązkiem Kupującego. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do podwyższenia ceny Towarów w celu odzwierciedlenia wzrostu kosztów przez niego ponoszonych, które wynikają z czynników pozostających poza jego kontrolą (takich jak m.in. wahania kursów walut, regulacje walutowe, zmiany ceł, znaczny wzrost kosztów pracy, materiałów lub kosztów produkcji).

Jak już stwierdzono, ceną obowiązującą Kupującego jest cena z momentu złożenia zamówienia. W przypadku wystąpienia błędu w cenie, Sprzedawca poinformuje Kupującego, jeśli cena za Towar będzie wyższa niż podana w zamówieniu. Kupujący może wówczas zdecydować się na kontynuację lub anulowanie zamówienia. Sprzedawca dołoży starań, aby dopasować swoją cenę do każdego podobnego towaru znalezionego w Internecie. Jeśli Kupujący znajdzie ten sam produkt taniej w innym miejscu, wówczas powinien wysłać e-mail do Sprzedawcy i poprosić o dopasowanie ceny. Tak tworzymy naszą usługę Strażnik Cen. Zniżki mogą być wymagane dla masowych lub wielokrotnych zamówień przez wszelkie organizacje charytatywne lub społeczne. Dla zamówień wysyłanych na terenie Polski, podatek od sprzedaży zostanie naliczony w kasie przy zamówieniu.

Honorujemy korekty cen Produktów zakupionych w ciągu 3 dni przed rozpoczęciem wyprzedaży. Należy pamiętać, że Produkt musi być nadal dostępny na stronie w tym samym rozmiarze, w którym został pierwotnie zakupiony. Wszystkie zatwierdzone korekty cen zostaną zrealizowane w formie kredytu na stronie, a Produkt będzie stanowił Ostateczną Sprzedaż. Jeśli chcesz poprosić o korektę ceny zgodnie z tą polityką, skontaktuj się z nami.

Płatności

Musisz zapłacić za zamówione produkty podczas procesu zamawiania lub w określonym podczas składania zamówienia terminie, jeśli wybierzesz płatność offline. Płatność musi zostać dokonana w całości co najmniej 2 dni robocze przed dostawą lub odbiorem, jeśli umówiłeś się z nami na odbiór zamówienia. Płatności mogą być dokonywane za pomocą jednej z proponowanych na naszej stronie internetowej metod. Jeśli nie zapłacisz nam kwoty należnej zgodnie z postanowieniami niniejszych warunków, wówczas możemy wstrzymać realizację zamówienia lub anulować umowę sprzedaży produktów poprzez pisemne zawiadomienie w dowolnym momencie.

Jeśli dokonasz nieuzasadnionego pobrania opłaty z karty kredytowej, karty debetowej lub innego obciążenia zwrotnego, wówczas będziesz zobowiązany do zapłacenia nam, w ciągu 7 dni od daty naszego pisemnego żądania: kwoty równej kwocie obciążenia zwrotnego oraz wszystkich naszych uzasadnionych kosztów, strat i wydatków poniesionych w celu odzyskania kwot, o których mowa w niniejszym punkcie (w tym bez ograniczeń kosztów prawnych i opłat windykacyjnych), a dla uniknięcia wątpliwości, jeśli nie rozpoznasz lub nie zapamiętasz źródła wpisu na wyciągu z karty lub innym zestawieniu finansowym i w rezultacie dokonasz obciążenia zwrotnego, będzie to stanowiło nieuzasadnione obciążenie zwrotne dla celów niniejszego punktu. Możemy naliczać odsetki w przypadku opóźnień w płatnościach. Odsetki te będą naliczane codziennie od dnia wymagalności do dnia faktycznej zapłaty zaległej kwoty, niezależnie od tego, czy nastąpi to przed czy po wydaniu wyroku. Klient musi zapłacić nam odsetki wraz z każdą zaległą kwotą. Zastrzegamy sobie prawo do obciążenia zwrotem wszystkich naszych uzasadnionych kosztów, strat i wydatków poniesionych w celu odzyskania zaległych kwot (w tym bez ograniczeń opłat prawnych i opłat za windykację).

Odpowiedzialność ogólna

Z uwzględnieniem niniejszej klauzuli, będziemy odpowiedzialni za wszelkie przewidywalne straty lub szkody, które możesz ponieść w wyniku naruszenia przez nas niniejszych Warunków lub w wyniku naszego zaniedbania. Strata lub szkoda jest przewidywalna, jeśli jest oczywistą konsekwencją naruszenia lub zaniedbania lub jeśli jest rozważana przez Ciebie i przez nas w momencie zawierania Umowy. Nie będziemy odpowiedzialni za jakiekolwiek straty lub szkody, które nie są możliwe do przewidzenia.

Nie ponosimy odpowiedzialności w odniesieniu do następujących kwestii:

  • Utrata lub uszkodzenie z przyczyn niezależnych od nas, w tym – ale nie tylko – wypadek, burza, powódź, zaniedbanie, niewłaściwe użytkowanie, wady lub przedwczesne pogorszenie, które wynika z nieprzestrzegania przez użytkownika naszych instrukcji;
  • Straty lub szkody powstałe w wyniku pierwszego montażu Produktu, w tym zniszczenia naszych prac spowodowane awarią fundamentów, podstawy lub konstrukcji, lub jakichkolwiek innych prac, jeśli nie zostały one przez nas wykonane;
  • Umyślne lub przypadkowe uszkodzenie i/lub niewłaściwe użytkowanie Towaru;
  • Uszkodzenie lub pogorszenie jakości wynikające z normalnego zużycia.

Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu ani nie ograniczy ani nie wyłączy naszej odpowiedzialności za śmierć lub obrażenia ciała spowodowane przez nasze zaniedbanie lub za oszustwo lub podanie fałszywych informacji.

Będziemy utrzymywać odpowiednie i ważne ubezpieczenie, w tym ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Szczegóły są dostępne na życzenie.

Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę zysków, utratę działalności gospodarczej, przerwę w działalności gospodarczej lub utratę możliwości biznesowych.

Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu ani nie ogranicza Twoich praw jako Konsumenta, wynikających z przepisów o ochronie konsumentów, jeśli mają zastosowanie.

Ograniczenie odpowiedzialności

Wszelkie warunki, prawa, gwarancje lub poręczenia wynikające z przepisów prawa są wyraźnie wykluczone w zakresie dozwolonym przez prawo. W żadnym wypadku ani my, ani nasi dostawcy nie będziemy mieć żadnych zobowiązań ani odpowiedzialności wobec Ciebie lub jakiejkolwiek innej osoby za utratę zysków, utratę możliwości prowadzenia działalności lub korzystania z produktów, ani za szkody przypadkowe, karne, specjalne lub wynikowe, czy to w oparciu o umowę, delikt (w tym zaniedbanie), odpowiedzialność za produkty, czy też jakąkolwiek inną teorię lub formę działania, nawet jeśli zostaliśmy poinformowani o możliwości ich wystąpienia, wynikającej ze sprzedaży, dostawy lub korzystania z Produktów lub Usług. Z zastrzeżeniem powyższego wyłączenia odpowiedzialności i w maksymalnym zakresie dozwolonym przez prawo, nasza jedyna i całkowita maksymalna odpowiedzialność (oraz odpowiedzialność naszych dostawców) z jakiegokolwiek powodu, a także jedyny i wyłączny środek prawny przysługujący użytkownikowi z jakiejkolwiek przyczyny, będzie ograniczona do rzeczywistej kwoty zapłaconej przez użytkownika za Produkty zamówione za pośrednictwem naszych Usług. Niektóre jurysdykcje nie zezwalają na ograniczenie lub wyłączenie odpowiedzialności za pewne szkody, dlatego powyższe ograniczenia i wyłączenia mogą nie mieć zastosowania w stosunku do Klienta w zakresie, w jakim prawo danej jurysdykcji ma zastosowanie do zakupu Produktów przez Klienta.

Prawo do anulowania

Masz prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Okres odstąpienia od umowy wygaśnie po 14 dniach od dnia, w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba inna niż przewoźnik wejdzie w posiadanie towaru. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas (Gardenhouse24, ul. Osiecka 4, 64-100 Leszno, e-mail:tomasz@gardenhouse24.pl) o swojej decyzji o anulowaniu tej umowy poprzez wyraźne oświadczenie (np. list wysłany pocztą, faksem lub e-mailem). Możesz skorzystać z załączonego wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Dla zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy, że wyślesz informację dotyczącą skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki anulowania

Jeżeli odstąpisz od umowy, zwrócimy Ci pieniądze. Możemy pomniejszyć zwrot, jeśli dostarczone do Ciebie towary utracą wartość w wyniku Twoich nieprawidłowych działań. Zwrotu kosztów dokonamy bez zbędnej zwłoki i nie później niż –
(a) 14 dni od dnia, w którym otrzymamy od Ciebie zwrot dostarczonego towaru, lub
(b) (jeżeli nastąpi to wcześniej) 14 dni od dnia, w którym dostarczysz dowód zwrotu towarów, lub
(c) w przypadku braku dostawy towarów – 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy.

Dokonamy zwrotu przy użyciu tego samego środka płatniczego, którego użyłeś przy kupnie, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie; w żadnym przypadku nie poniesiesz opłat związanych ze zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jesteś zobowiązany odesłać lub przekazać nam towar bez zbędnej zwłoki, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od niniejszej umowy.

Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz towar przed upływem 14 dni. Będziesz musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z obchodzenia się z nim w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru. Wszystkie przedmioty muszą być zwrócone w oryginalnym stanie – nieużywane z oryginalnymi metkami i etykietami. Przedmioty, które zostały otwarte lub uszkodzone mogą nie zostać przyjęte do zwrotu. Prosimy, upewnij się, że zwracane produkty są starannie zapakowane. Otrzymasz zwrot pieniędzy za swój przedmiot jak tylko Twoje zamówienie do nas wróci.

Koszty wysyłki nie są uwzględnione w zwracanej cenie.

Usuwanie wad

Dostarczymy towary, które są zgodne z umową. Jednakże, jeśli w rozsądnym okresie po dostawie okaże się, że w produkcie wystąpiła jakakolwiek wada, prosimy o upewnienie się, że zafakturowany klient (osoba wymieniona w zamówieniu) skontaktuje się z nami w formie pisemnej, wysyłając e-mail na adres tomasz@gardenhouse24.pl.
Prosimy o podanie numeru zamówienia zaczynającego się od SO lub kodu pocztowego, abyśmy mogli zlokalizować Państwa w naszym systemie.

Należy pamiętać, że wszelkie problemy, które występują z powodu naturalnych właściwości materiałów nie są wadami; prosimy o zapoznanie się z sekcją “Porady dla konsumentów”, aby uzyskać więcej informacji, choć nie są one wyczerpujące.

Poprosimy o wyraźne zdjęcia ilustrujące zgłoszoną wadę i jej przyczynę, abyśmy mogli określić sposoby jej usunięcia przed każdą naprawą. Może to wymagać zrobienia zdjęć części produktu, które według Ciebie nie są związane z wadą, ale które jednak mogą być jej przyczyną.

Jeśli wystąpi wada, która jest winą Spółki, Spółka przedstawi Ci odpowiednie opcje, które mogą obejmować wymianę, naprawę lub częściowy zwrot pieniędzy. W przypadku, gdy wada zostanie uznana za zawinioną przez klienta z jakiegokolwiek powodu, np.

nieodpowiedniej podstawy/miejsca, złej konserwacji, użycia wadliwych materiałów dostarczonych przez klienta lub niewłaściwego użycia produktu, wszelkimi naprawami zostanie obciążony klient. Jeśli nie dasz nam rozsądnej możliwości usunięcia jakiejkolwiek wady, nie zwrócimy Ci kosztów, jeśli zdecydujesz się usunąć ją samodzielnie lub za pośrednictwem strony trzeciej.

Obowiązki klienta

Jesteś odpowiedzialny za:

  • Zapewnienie, że jeśli jakiekolwiek zgody, licencje lub inne pozwolenia są potrzebne od stron trzecich, takich jak właściciele, władze do spraw planowania, władze lokalne lub podobne, to uzyskałeś je przed rozpoczęciem świadczenia Usług;
  • Zapewnienie, że możemy uzyskać dostęp do nieruchomości w uzgodnionym czasie w celu dostarczenia towarów i/lub świadczenia Usług;
  • Zapewnienie energii elektrycznej, gazu i wody, bez ponoszenia przez nas kosztów, w celu umożliwienia nam wykonania Usług oraz, w razie potrzeby, wszelkich prac naprawczych;
  • Zapewnienie dostępu do sąsiedniego terenu (w razie konieczności). Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z niemożności uzyskania tego dostępu;
  • Poniesienie kosztu wszelkich dodatkowych prac niezbędnych do ukończenia montażu, jeśli jest to wynik nieprzestrzegania naszych specyfikacji przez Ciebie lub inne, zatrudnione przez Ciebie osoby. W przypadku, gdy obiekty zostały zainstalowane przez Ciebie lub osoby trzecie, jeśli zostało to wykonane w sposób nieodpowiedni lub nieprawidłowy, nie będziemy ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek późniejsze straty lub szkody wynikające z wad produktów.

Jeśli nie wywiążesz się z któregokolwiek ze swoich obowiązków, nie będziemy ponosić odpowiedzialności za opóźnienia będące tego skutkiem i zastrzegamy sobie prawo do odzyskania wszelkich poniesionych przez nas kosztów, takich jak koszty magazynowania materiałów lub nieproduktywnych wizyt na terenie Twojej nieruchomości.

Siła wyższa

Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek niepowodzenie lub opóźnienie w wykonaniu naszych zobowiązań wynikających z niniejszego Regulaminu, w przypadku gdy niepowodzenie lub opóźnienie wynika z przyczyny będącej poza naszą kontrolą. Takie przyczyny obejmują, ale nie ograniczają się do: niekorzystnej pogody, awarii zasilania, strajków lub innych akcji protestacyjnych osób trzecich, aktów terroryzmu lub wojny, lub innych zdarzeń, które są poza naszą kontrolą.

Prawo i jurysdykcja

Niniejsze warunki i relacje między użytkownikiem a nami (umowne lub inne) będą regulowane i interpretowane zgodnie z polskim prawem.

Prywatność

Zobowiązujemy się do ochrony Twojej prywatności. Będziemy używać tylko danych, które zbieramy zgodnie z prawem (zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych). Szczegóły naszej polityki prywatności znajdziesz w innej zakładce naszej strony internetowej: Polityka prywatności – Gardenhouse24. Nasze strony z formularzami są zabezpieczone przy użyciu High Level SSL Encryption. Płatności kartą kredytową są przetwarzane przy użyciu bezpiecznych serwerów. Wszystkie numery kart kredytowych są szyfrowane w oprogramowaniu, gdy zamówienie jest składane i są odszyfrowane dopiero po dotarciu do naszego komputera. Nie są one przechowywane w postaci czystego tekstu na żadnej stronie internetowej.

Skargi

W przypadku jakiejkolwiek skargi lub zażalenia, prosimy skontaktować się najpierw telefonicznie pod numerem 48 696 505 808, a następnie wysłać formalną skargę pocztą elektroniczną na adres tomasz@gardenhouse24.pl lub list na adres Firmy.

Aby ułatwić sprawną obsługę, podaj w korespondencji: (a) swoje imię i nazwisko, (b) swój adres, (c) numer faktury sprzedaży, (d) produkt oraz (e) opis swojej skargi. Dołożymy wszelkich starań, aby niezwłocznie rozstrzygnąć każdą skargę i/lub odpowiedzieć naszym stanowiskiem.

Jeśli nie otrzymasz odpowiedzi w ciągu 5 dni roboczych, prosimy o przesłanie “Drugiego żądania” do wiadomości Kierownika Działu Obsługi Klienta.

Gwarancje i odpowiedzialność

Z zastrzeżeniem warunków określonych poniżej Sprzedawca gwarantuje, że Produkty będą odpowiadały ich specyfikacji w momencie dostawy i będą wolne od wad materiałowych i wykonawczych przez okres 12 miesięcy od daty ich pierwszego użycia lub 6 miesięcy od dostawy, w zależności od tego, który z nich wygaśnie jako pierwszy.

Powyższa gwarancja jest udzielana przez Sprzedawcę z zastrzeżeniem następujących warunków:

  • Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności w przypadku, gdy według własnego uznania dokona jakichkolwiek zmian w specyfikacji Produktów, jeśli są one wymagane w celu spełnienia jakichkolwiek obowiązujących wymogów bezpieczeństwa lub ustawowych lub innych, lub które nie mają istotnego wpływu na jakość i przydatność Produktów;
  • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek wady wynikające z normalnego zużycia, umyślnego uszkodzenia, zaniedbania, nienormalnych warunków pracy, nieprzestrzegania instrukcji Sprzedawcy (ustnych lub pisemnych), niewłaściwego użycia lub zmiany lub naprawy Produktów bez zgody Sprzedawcy;
  • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu powyższej gwarancji (ani żadnej innej rękojmi, warunku lub gwarancji), jeżeli całkowita cena za Produkty nie została zapłacona w ustalonym terminie płatności;
  • Powyższa gwarancja nie obejmuje części, materiałów lub urządzeń niewyprodukowanych przez Sprzedawcę, w odniesieniu do których Kupujący będzie uprawniony jedynie do korzystania z takiej gwarancji lub rękojmi, jakiej producent udzielił Sprzedawcy.

Gwarancja jest ważna tak długo, jak długo konstrukcja pozostaje pod pierwotnym adresem dostawy. W przypadku przeniesienia konstrukcji do nowego miejsca przeznaczenia, gwarancja ta zostanie przerwana. Wszelkie wątpliwości klientów są rozwiązywane w krótkim czasie.

Jesteśmy dumni z tego, że dbamy o naszych klientów. Gardenhouse nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane klęskami żywiołowymi, pożarem, wandalizmem lub burzami o prędkości wiatru przekraczającej 35 mph, co wyklucza te przyczyny z zakresu gwarancji. Wady takie jak pęknięcia, rysy, szorstkie powierzchnie itp. są normalną cechą produktów z naturalnego drewna.

Kontrola jakości pozwala na występowanie naturalnych cech, które nie wpływają na integralność strukturalną produktu.

W przypadku zgłoszenia Sprzedawcy zgodnie z niniejszymi Warunkami jakiegokolwiek ważnego roszczenia w odniesieniu do któregokolwiek z Produktów, które opiera się na wszelkich wadach jakości lub stanu Produktów lub ich niezgodności ze specyfikacją, Sprzedawca będzie uprawniony do bezpłatnej wymiany Produktów (lub danej części) lub, według uznania Sprzedawcy, do zwrotu Kupującemu ceny Produktów (lub proporcjonalnej części ceny), przy czym Sprzedawca nie będzie ponosił dalszej odpowiedzialności wobec Kupującego.

Z wyjątkiem przypadków śmierci lub obrażeń ciała spowodowanych zaniedbaniem Sprzedawcy, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności wobec Kupującego z tytułu jakiejkolwiek reprezentacji lub jakiejkolwiek domyślnej gwarancji, warunku lub innego postanowienia, lub jakiegokolwiek obowiązku wynikającego z prawa zwyczajowego lub z wyraźnych warunków Umowy, za jakiekolwiek straty lub szkody następcze (z tytułu utraty zysku lub z innego tytułu), które wynikają z lub w związku z dostawą Produktów lub ich wykorzystaniem lub odsprzedażą przez Kupującego, z wyjątkiem przypadków wyraźnie określonych w niniejszych Warunkach. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności wobec Kupującego ani nie jest uznawany za naruszającego umowę z powodu opóźnienia w wykonaniu lub niewykonania jakichkolwiek zobowiązań Sprzedawcy w odniesieniu do Produktów, jeżeli opóźnienie lub niewykonanie było spowodowane jakąkolwiek przyczyną pozostającą poza uzasadnioną kontrolą Sprzedawcy.
Bez uszczerbku dla ogólności powyższego, za przyczyny pozostające poza rozsądną kontrolą Sprzedawcy uważa się następujące zdarzenia:

  • Klęski żywiołowe, wybuch, powódź, burza, pożar lub wypadek;
  • Wojna lub zagrożenie wojną, sabotaż, powstanie, niepokoje społeczne lub zarekwirowanie;
  • Akty, restrykcje, przepisy, regulaminy, zakazy lub środki wszelkiego rodzaju ze strony jakiejkolwiek władzy rządowej, parlamentarnej lub lokalnej;
  • Przepisy lub embarga dotyczące importu lub eksportu;
  • Strajki, lock-outy lub inne działania protestacyjne lub spory handlowe (niezależnie od tego, czy dotyczą pracowników Sprzedawcy, czy strony trzeciej);
  • Trudności w pozyskaniu surowców, siły roboczej, paliwa, części lub maszyn;
  • Brak zasilania lub awaria maszyn.

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty naliczone przez inne firmy lub osoby w związku z opóźnionymi dostawami, nieudanymi dostawami lub niekompletnymi dostawami. Kupujący jest odpowiedzialny za sprawdzenie, czy dostawa jest kompletna i w dobrym stanie przed zorganizowaniem jakichkolwiek wykonawców zewnętrznych do pomocy w instalacji.

Warunki

Wszelkie reklamacje muszą być składane w formie pisemnej z załączonym dowodem zakupu, szczegółowym opisem uszkodzenia oraz dowodem fotograficznym. Produkty muszą być prawidłowo zainstalowane i podlegać tylko normalnemu użytkowaniu w warunkach domowych.

Nie udzielamy gwarancji na produkty, które były przedmiotem nadużyć, zaniedbań, niewłaściwego użytkowania, modyfikacji lub dołączenia do sprzętu innego niż nasz własny.

Wyłączenia

Każdy element drewniany usunięty z pierwotnej instalacji i ponownie użyty w innym miejscu.

Naturalne zmiany w drewnie, takie jak pęknięcia, skręcenia, wypaczenia, sęki i dziury po sękach.

Gwarancja nie obowiązuje, jeśli:

  • Jeśli budynek został w jakikolwiek sposób zmodyfikowany.
  • Osoba dochodząca roszczeń nie jest pierwotnym nabywcą budynku.
  • Budynek nie był poddawany corocznym lub innym, zgodnym z zaleceniami producentów zabiegom pielęgnacyjnym.
  • Budynek nie został wzniesiony, zamontowany lub zainstalowany prawidłowo, zgodnie z dostarczoną instrukcją.
  • Budynek nie został wzniesiony na odpowiednio zwymiarowanej i solidnej podstawie
  • Papa została nieprawidłowo zamontowana lub uszkodzona, umożliwiając wnikanie wody.

Miscellaneous These

Terms and Conditions constitute the entire agreement and understanding between us and you concerning the subject matter hereof. These Terms and Conditions may not be altered, supplemented, or amended orally or by the use of any other documents. No failure or delay on the part of Gardenhouse24 in exercising any right, power, or remedy hereunder shall operate as a waiver thereof, nor shall any single or partial exercise of any such right, power or remedy preclude any other or further exercise thereof or the exercise of any other right, power or remedy. The headings in these Terms and Conditions are for convenience only, and shall not limit or otherwise affect the meaning or interpretation hereof. The laws of the State of Florida, without regard to the conflicts of laws principles thereof, shall govern the interpretation and enforcement of these Terms and Conditions, and will apply to all matters relating to the use of our Services and the purchase of Products. Each of us and you agree and hereby irrevocably submit to the exclusive personal jurisdiction and venue of the State and Federal Courts of Florida located in Southerns District, with respect to such matters. To the fullest extent of the law, you agree that any claim of cause of action arising from or relating to the Services, Products, or these Terms and Conditions must be filed within one (1) year after such claim or cause of action arose, or be forever barred. If any provision of this agreement is ruled by a court to be invalid or unenforceable, it shall not affect the validity or enforceability of any other provision or part provision of these Terms and Conditions. If you have any questions or concerns regarding these Terms and Conditions,

Contact Us

info@gardenhouse24.com

Skontaktuj się z nami